Digitale medewerkers, automation agents zijn de sleutelrollen binnen hyperautomation.
Deze digital agents, Persoonlijke assistenten, vormen de verbinding tussen bedrijfsapplicaties en werken met zowel gestructureerde als ongestructureerde data.
Door de data vervolgens te analyseren, kunnen ze beslissingen nemen, processen ontdekken en daardoor nieuwe automatiseringsmogelijkheden vinden. BI, Business intelligence en de dashboards bieden het juiste inzicht.
Hyperautomation is dé technologietrend van de Industriele Revolutie volgens onderzoeksbureau Gartner.
Industrie 4.0
Bij hyperautomation worden technieken als AI-artificial intelligence en RPA- robotic process automation samengevoegd om te automatiseren wat voorheen niet geautomatiseerd kon worden.
Zo maken we medewerkers efficiënter en creatiever, integreren we systemen en creëren we digitale flexibiliteit.
Het is zelfs mogelijk dat we automatiseringen laten automatiseren, in het ultieme voorbeeld hebben we daarbij geen ‘developers meer nodig.
De rol van de programmeur verandert dan ook langzaam naar de rol van Modelleur, een model bouwer een architect voor het frame waarmee werk wordt geautomatiseerd. De rol van BPM business Process Manager verandert naar de rol van ‘Citizen Developer’ een medewerker binnen een bedrijf met veel kennis van zaken kan een proces automatiseren zonder diepgaande programmeer kennis.
Forrester voorspelt dat tegen 2025 een kwart van alle taken zijn overgenomen door softwarerobots, fysieke robots of zelfbedieningsautomatisering. De platform economie gericht op consumenten en b2b organisaties.
Een visie heeft alles te maken met het zien van kansen en het definiëren van uw ambities. Een gedeelde visie inspireert! Een strategie geeft vervolgens richting aan keuzes. Organisaties die keuzes maken zijn succesvoller, ook als het gaat om de implementatie van data en analytics.
We delen graag onze ervaringen, enkele voorbeelden.
- Intelligent vervoer.
- Het automatiseren van het rijden zelf,
- van verkeersveiligheidssystemen en van
- verkeersefficiëntiediensten.
- Industriële automatisering.
- Zoals geautomatiseerde inspecties via robots
- productie,
- onderhoud,
- saai repetitief, hoog volume inpak/montage werk.
- Gezondheidszorg
- Toepassingen zoals een behandeling op afstand en het
- interpreteren van beelden binnen de radiologie.
- Finance.
- AI-gedreven bots kunnen onder andere transacties monitoren
- nieuwe klanten accepteren KYC, Know your Customer,
- frauduleuze gevallen opsporen en
- verzekeringsclaims afhandelen.
- Klantenservice.
- Door RPA te combineren met ML en chatbot-technologie, kunnen we een robuust platform bouwen voor het afhandelen van vragen en verzoeken.
- Afwikkeling (retour)verzendingen
- Locatie volgen, tracebility, liability
- Detailhandel. Digitale medewerkers kunnen worden ingezet om de websites van concurrenten 24/7 te checken en real-time notificaties te sturen over prijsschommelingen.
Sinds 1998 zijn onze ondernemende professionals actief met data gedreven projecten.
Onze experts staan klaar voor de volgende trajecten:
- Technologiebeoordelingen
- Rationalisatie van diensten
- Roadmapping
- Oplossingsarchitectuur
- Benodigde leverings- en integratiediensten
- Ontwikkeling van API en diensten
- DevOps
- Project- en programmabeheer
- Microservices
- Leveranciersmanagement
- Integratie met externe platforms en verouderde systemen
- Implementatie trajecten
- Inrichten van een Center of Excellence een eigen bedrijfsbureau en het opzetten van een eigen expertise bureau voor uw organisatie.
De industrie 4.0 agenda
Smart Industry of ook wel Industry 4.0 is de naam voor een trend van automatisering en gegevensuitwisseling die gebruikt wordt bij industriële fabricagetechnieken. Het bestaat uit autonome cyber-fysieke productiesystemen, the Internet of things (IoT of IIoT: Industrial IoT), cloud computing en systemen die ons denkproces deels of volledig kunnen overnemen (cognitieve computing).
- Big Data, Data management, security,
- Business Intelligence, Artificial Intelligence
- EDI Electronic Data Interchange/PDI Product Data Interchange
- BPM Business Process Management / BPO Sourcing and outsourcing
- Blockchain & Innovation
- CRM Marketing Sales social media strategy & support
Operational excellence
People, process and profit optimization. Operational excellence
Automation with software and hardware robot solutions
- Robotics : RPA Robotic Process Automation
- Robotics : industrial automation using cobot and Industrial robot solutions.
We kijken uit naar een kennismaking, horen graag uw uitdaging en of oplossing. Use cases zijn ervoor om te delen en her te gebruiken.
In de transformatie naar meer digitaal georiënteerde en wendbare bedrijven en bedrijfsmodellen zijn innovaties rondom robotisering en AI onontkomelijk. In een optimale situatie nemen ‘bots’ eenvoudige taken
over, zodat werknemers zich op complexe zaken kunnen richten.
Hoe bereiden we de medewerkers, managers, klanten en relaties voor op deze ontwikkelingen?
Waarvan nog niet exact bekend is waar ze toe zal leiden?
Hoe behoudt u de controle zodra u verantwoordelijkheid ‘delegeert’ aan computers?
Hoe realiseert u betere dienstverlening en datakwaliteit maar lagere administratieve lasten?
Wat betekent het voor de inrichting van de organisatie en voor de medewerkers zelf?